Tuesday

Brothers Forever!

Renaldo Lapuz

I feel a strange affinity for this dude...
I am also Filipino, tone-deaf, and I could soooo rock dat pimp-hat!



Check out Renaldolapuz.com (no, seriously...)...
...and maybe cop this tee!!!

2 comments:

Maarten Rijs said...

Haha i wanna live in one of those upside down houses. did you read my last comment?..

MARV said...

Hiya Maarts!

Yeah, I just read it...thanks, man...I'll let you know how it goes (on email prob.).

I'm still scanning them notes for you...it's taking a while (crappy scanner! Bah!). I'll prolly be done tomorrow...then you can start animating! wOOt!